חברת ניקיון הרצליה

חברתנו הינה בנוסף לעוד אזורים בארץ גם פועלים כ חברת ניקיון הרצליה. אנו מגיעים למשרדים במרכז ודואגים לאנשי ניקיון מהשורה הראשונה עם חומרי ניקיון איכותיים וידידותיים לסביבה.

בהיותנו חברת ניקיון הרצליה, אנו מעסיקים צוותים העובדים מהאזור הקרוב, גם פקחים וגם עובדי ניקיון. צוותי הפיקוח של חברת ניקיון הרצליה עוברים בין המשרדים לוודא ביצועים ושביעות רצון מניקיון המשרדים.

יתרונות חברת ניקיון הרצליה

  • בהיותנו חברת ניקיון הרצליה, אנו דואגים שהצוותים והמפקחים שלנו יתגוררו בקרבת המשרדים.
  • זמן ההגעה של עובדי הניקיון קצר ולכן אין כמעט איחורים וחיסורים.
  • צוותי הרצליה מוודאים הגעת הצוותים.
  • הענות לקריאה בזמן קצר.
  • ניתנות הסעות לעובדים לפי צורך ודרישה.
  • פיקוח אזורי דואג לאספקה מידית של חומרי ניקיון וכלים החסרים במלאי.
  • פיקוח צוותי הרצליה על תוצאות ניקיון משביעות רצון.
  • וידוא שהמשרדים מבריקים וריחניים אחרי ניקיון יסודי.

עבודתנו כ חברת ניקיון הרצליה נעשית בדאגה כנה לרווחת עובדינו. עובדים מיומנים המרוצים ממקום עבודתם יעבדו בחשק ומסירות. שיטות וחומרי הניקוי שלנו הינם בעלי תווי תקן כדי לשמור על  בריאותם ובטיחותם של עובדינו ועובדי המשרדים.

הגעה למשרדים הן של העובדים והן של הלקוחות, אחרי הנקיון והברקה שלנו, הינה חוויה נעימה המייצרת מוטיבציה להגעות נוספות.

מרגע כניסת עובדי הניקיון שלנו לניקיון משרדיכם יש להם את ההכשרה והידע לנקות ולסדר לפי סדר נכון ולהתאים חומרי ניקיון לכל אזור. סדר הניקיון נלמד על ידי צוותים מקצועיים שלנו כדי למנוע תקלות באזורים הנדרשים ניקיון ושימוש בחומרים אשר אינם מזיקים למקום העובר ניקוי.

אנו יוצרים סביבה נעימה, נקייה, מפנקת וריחנית במשרדים.

לקוחותיכם ירגישו מיידית  שמשרדכם משקיע בסביבה נעימה ויסיקו מכך על רצינות ואכפתיות המשרד מעובדיו ולקוחותיו.

חברת ניקיון הרצליה, חברתנו, שומרת על רמת הניקיון לאורך כל זמן עבודתה ותדאג שתגיעו כל בקר למשרד נקי ונעים לעבודה. נדאג לפחי אשפה נקיים, שולחנות מסודרים ללא אבק, חדרי שירותים מצוחצחים וריחניים ומטבחון מבריק עם מתקנים וכלים המחכים לשימוש ביום עבודה חדש.

איכות ורמת הניקיון הם צורך חשוב מאד לשמירה על בריאותם של עובדי המשרד ולקוחותיהם. הניקיון מונע פלישה של מזיקים כנמלים, תיקנים ואפילו עכברים וחולדות.

מנהלים, עובדים, לקוחות וספקים לא ישמחו לפגוש מזיקים אשר יגרמו לנזק תברואתי ותדמיתי של המשרד.

המומחים שלנו ישמחו לעזור

אנו מבטיחים שחברתנו פועלת במלוא האחריות והרצינות לניקיון משרדיכם, לרווחת עובדינו מעבר לדרישות החוק ולתדמיתכם כמשרד מצוחצח, ריחני ונעים לעבודה ולעסקים.

חברת ניקיון הרצליה
השאירו פרטים:
[leadercf7 campid="8490"]

עוד בנושא

ניקוי חלונות

חלונות נקיים הם אחד מאותם הדברים הקטנים שמשפרים משמעותית את המראה והאווירה בבית או במשרד. חלונות נקיים משדרים ניקיון, סדר והקפדה על פרטים קטנים שמשפיעים

קרא עוד »
ניקיון משרדים בגבעתיים

נקיון משרדים בגבעתיים הוא חלק בלתי נפרד מתחום התחזוקה והשירותים לעסקים באזור. עם התפשטות העסקים בגבעתיים והצורך בתחזוקה יומית ומקצועית של המשרדים, חשיבותו של ניקיון

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

[leadercf7 campid="8490"]